wtorek, 2 kwietnia 2013

my ryjki



sieemaa :)   Dzisiaj nawet lajtowy dzień ;> Raano trochę taka do dupy byłam, głowaaa nie dawała mi spokoju, poleżałam i przeszło :) Potem Grzyb do mnie wpadła aby robić zdjęcia 'COME BACK TO POLAND' Chodzi tu m.in o Justina, ma powstać  filmik wszystkich fanów pod podobną nazwą :)
Potem wpadł Mis, oczywiście Grzyb Sobie z niego żartowała, bo jak to nie ona i się naśmiałam również :D dzięki za tepeteeee ! <3  No i jakoś przed chwilą poszedł, bo chyba ból głowy przeszedł na niego, zwijał się biedny :* Jutro powrót do szarej rzeczywistości ... :< aaa tu łapcie kilka zdjęć z Grzybem, a jutro dodam te 'come back to Poland!' bo teraz jestem na lapku, a mam je na kompie :)




Ja w czapce OK






 My ryjki................... NIC NIE















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz