środa, 3 kwietnia 2013

                   Hmmm
Kilka słów takich o dla Ciebie
16 Maja będziemy mieli roczek, a ja z całego mojego małego serduszka, które bije tylko dla Ciebie
pragnę podziękować właśnie Tobie za to, że ciągle jesteś ze mną, że wszystkie złe chwilę przetrwaliśmy, 
że smutki, wszystkie łzy, które wylaliśmy dały nam dużo do zrozumienia. Wiem, że będziesz ze mną po mino tego co bym zrobiła, czy bym na Ciebie wrzeszczała, obrażała się milion razy, kłóciła, wiem że nie chcesz mnie stracić i strasznie poukładanie mnie Kochasz . Każda chwila spędzona z Tobą liczy się na mnie coraz bardziej, cieszę się, ze poświęcasz mi dużo swojego czasu, chodź ciągle jesteś zalatany, zawsze znajdziesz dla mnie chwilę nawet, gdy ma ona trwać 5 minut, buziak od Ciebie w tak krótkim czasie też dla mnie znaczy wiele, uświadamiam Sobie z dnia na dzień jak mogłam w tak szybkim czasie pokochać takiego głuptasa.. Ale teraz wiem, że jesteś najlepszym chłopakiem, jeśli ludzie spytali by się mnie dlaczego jestem tak szczęśliwa, odpowiedziałabym, że mam dla kogo żyć, bo chodź jestem przy Tobie malutka :3 to moje serduszko bije sto razy szybciej i rośnie, gdy słyszę twoje imię i jest mocne, bo biję tylko dla Ciebie... Oddałabym za Ciebie wszystko, chodź nie powinnam, nigdy tak nikomu nie mówiłam, to wiedz że zawsze będziesz dla mnie najważniejszy, dobrze poukładałeś Sobie życie i musiałeś mnie w nim spotkać, dziękuje że jesteś i że to ja się w nim pojawiłam . < 3






KOCHAM CIĘ ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz